Tvirtindami užsakymo apmokėjimą UAB „MAIZA“ vadybininkai paprastai praneša apie preliminarias pristatymo datas, o vėliau jas patikslina. Jei dėl tam tikrų priežasčių kurjeris nerado Jūsų namuose – būtinai praneškite mums, tarsimės dėl Jums priimtino naujo pristatymo laiko. Jei siunta užtrunka ilgiau nei nurodyta, prašome, su mumis susiekti el. paštu info@maiza.lt ir mes Jums suteiksime papildomą informaciją apie siuntos buvimo vietą. Negavus siuntos ilgiau nei 4 darbo dienas nuo deklaruotos dienos, prašome, susisiekti su mumis el. paštu info@maiza.lt arba kontaktiniu telefonu. Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba, jei kurjeris nerado Jūsų nurodytu adresu.
Jei siunta užtrunka ilgiau nei nurodyta, prašome, su mumis susiekti el. paštu info@maiza.lt ir mes Jums suteiksime papildomą informaciją apie siuntos buvimo vietą.
Negavus siuntos ilgiau nei 4 darbo dienas nuo deklaruotos dienos, prašome, susisiekti su mumis el. paštu info@maiza.lt arba kontaktiniu telefonu.
Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba, jei kurjeris nerado Jūsų nurodytu adresu.